beroende..

tror ja har börjat bli beroénde av kaffe.. Brukar annars bara dricka kaffe när ja jobbar men har kokar även kaffe hemma nu för tiden..
Något mer ja är beroende av är mina vänner... Känner ett stort behov att va med dom nu för tiden. Man vet aldrig när dom försvinner..

Katta: My little darling:P.. hur go å snäll tös som helst. Vi pratar mer i telefon än vad vi umgås men de är lika trevligt de med. En person som ja känner att ja kan berätta ALLT för.... När vi väl umgås så har vi hur kul som helst *oftas iaf*=). Dampar loss till knasmusik. Crazy frog tex på väg hem från karlstad haha.

Emmy: Min lilla öl vän=). Den som är lika sugen som mej att ta en öl när häljen kommer=). Den personen som ja umgås mest med. Helt underbar person,som ja har anförtrott mej till mycket på sista tiden... Vi är helt olika personer och de är nog därför vi passar så bra ihop:P.

Sanna: Min lilla banan=). Den som ja har känt längst av mina nuvarande vänner. Vi har många fina minnen ihop. Vi har börjat umgåtts mera nu, och de är ja jävligt glad över. Tyvärr så var de av fel anledning. Känner att ja kan prata med dej mest om en viss sak. För du känner precis som mej i den frågan... Är så glad att ja har dej när ja behöver prata om henne.

My: Mysan. ja ni hör bara på namnet:P.. Alltid lika glad och även pratglad. Som tyvärr ska lämna mej till hösten och dra till Stockholm *snyft* får hoppas att vi inte tappar kontakten för de. Får träffas när du är i stan på besök=). Många knas minnen har vi tillsammans. Får många år sen när vi var som värst... Din första fylla kommer ja aldrig att glömma:P haha. Finns så mycket.

Sofia: Min älskade ängel. Du finns städigt i mina tankar. Du har lämnat en stor tomhet efter dig. 15 år tillsammans fick vi och jag kommer aldrig NÅGONSIN glömma dig. Du var den som kände mig bäst.. Finns så många fina minnen av våran vänskap. Tänker på dig dagligen går inte en minut utan att ja tänker på dej. Du var min solstråle. Alltid lika glad. Saknar ditt stora leénde. Du log verkligen från hjärtat. Vi skulle ju göra så mycket till sommaren. Hoppas du är med mig i vardagen. Saknar dej älskade fiabia.

Där har ni mina  närmaste vänner.. Finns inga bättre. Dom finns där i vått å tort för en. Är så glad att ja har er så ni anar inte.. Tror inte ja skulle överleva utan er.  Love you my bitches <3



     
image23



image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0