Jobbar och sliter

Hejsan!..

Hopp va har man gjort sen sist då? Idag tvinga man sej ner på arbetsförmedlingen *hatar att gå dit* känns så meningslöst. Fick dock beröm för min presentation som ja hade skrevit;) hehe inte dåligt:P Sen va man med Emmy å käka nachos ,gött som fan..
Sen har man druckit lite kaffe med Katta, hon kom med tupperware grejerna så dom är de bara ni hämtar=).

I fredags vart de gör lugnt, tog en promenad med Emmy på kvällninga sen blev de en bra film å sänga.
Lördagen skulle också bli lugn hade man tänk sej, för jobba till nio sen skulle man upp kl sex på söndan å jobba igen. Men tror ni de vart lugnt eller??? NEEEEEEJ.. Tror ja har problem.... Har gör svårt att sitta hemma en lördagskväll när ja vet att dom andra är ute å har kul=(.. men va så pass stark att man gick hem vid ETT (de är inte dåligt för att va mej)... Va ganska seg när väckaklockan ringde vid sex ( jag vet att jag får skylla mej själv)
Men ja överlevde dagen, sömna på söffa direkt när ja kom hem vid två.. Emmy ringde å väckte mej vid sex.. Snacka om sleten..

Annars har man inte gjort så mycket. Har jobbat ganska mycket den här månaden å de är ja grymt glad över.. För måste samla ihop till en tvåa.. Orka med min etta.. För ska ja skaffa hund så måste ja flytta till en större lägenhet.. Men dom är ju så jävla dyra nu för tiden. hehe köpte min etta för 1500 haha tyckte man va dyrt:P fast då ska man inte börja snacka om kostnaderna för lägenheterna på störra städer:P..
Finns en som vill ha en etta som har en tvåa som vill byta.. får se vad de blir. Fast då måste man tapetsera om å grejer:S haha fast de får väl gå, då får man ju den precis som man vill.. får se hur de blir...

Nej ska koka mej lite kaffe å skura lite golv=) wiiiie va roligt :P

hörs sen..



image6




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0