Ny mobil

Tror de är dags nu.. blir så förbannad på min. Fast tror de är 3 som är felet. Ibland går de inte att ringa,samtals bryts ibland.. Grymt trött på skiten..
Men har ett år kvar på abonemanget. Funderar på att betala resten av telefon i en klumpsumma så ja kan köpa mej en ny=).. Men får nog bli kvar hos tre för typ alla mina närmaste har de. Blir billigast så=).

Kaffet är på kokning haha... Gött de. en kaffe köpp med en makrills smörgås de är inge fel de.
Hoppas de finns de för nu blev ja sugen på de ju.
Glömde ta me mig mat te jobbe.. tur så finns de smörgåsar här så ja överlever nog, kan dricka mig mätt på kaffe om inte annat..:P

Sanna fan de va länge sen vi sågs nu;) de är dags att ta en fika nön dag tycker ja. hmm kom just på att du börja ju jobba idag så de kan blir lite svårt den här vecka.. Men nästa vecka får vi hitta på något tycker ja=).. Kanske grilla te vecka kunde ju inte komma i fredags men kan ta de te vecka kankse?.. Om de fina vädret håller sej.

Hopp häljen då. I fredags var man i Hälleförs tog mej typ 3 öl sen fick man VÄRLDENS huvvevärk, så de blev inge mer för min del.. Tycker att man borde inse när nön inte är intresserad men tydligen inte.. Ja va ju bara sur å otrevlig:P haha fan är nog första gången ja hör de:P haha. men men nön gång ska väl va den första.
Lördagen så var man hemma hos mej*jag,katta,jimmie, o jesper*. Laga lite god mat å tog oss några öl. Gör fint de=).. Mycket trevligt;). Söndagen jobba man,sen tog ja en promenad med Emmy sen vart de sänga....

Idag har man lekt med Emmy, hon bjöd på lunch *falukorv och makaroner* mycket fint=). Rusta lite på Eriks gård *de behövdes verkligen*:P. Emmy ville få bort en massa skräp så man kunde sitta där till häljen å grilla lite.. mums. Nu är de bara kräftsäsongen som fattas,, Gött som fan.

Snart är de SOMMAR!!.. Fy fan så jävla underbart... Sola å bada med pina colada *om de nu stavas så:S*  fast blir mycket jobb till sommaren.. Funderar på att ta bort lite skift. Men ändå så är de gött med peninger:D

Nej ska se om kaffet är klart=).. men vi hörs nog sen.. Slutar ju inte fören sju så ja hinner nog med några inlägg till=)...

Ha de gött.

image10

Kommentarer
Postat av: Katarina

Du glömde en sak angående lördagen... DU KASTADE UT MIG!!!! :P hahaha

2008-04-22 @ 14:42:05
URL: http://kaatitsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0