Veckan....

hejsan hoppsan lillebror...

Nu har de gått en vecka sen man skrev här då... Hmm har inte hänt så mycket har jobbat mest, I fredags var man hos Ewelyn på lite partaj, hade grymt trevligt faktiskt. I söndags var man hos Sanna å var på ett annat party haha jag vann å inte du MY=) ska nog ge bort den till Syrran när hon fyller år.
Sen var man i nördmarka i lördags med. Brorsans tjej fyllde år=) Grattis grattis molle....

Vart Hos Spetz idag å tagit en kaffe å pratat en massa skit. Var grymt kul att träffa henne igen, har ju inte setts sen i augusti typ:P.. Får ta de igen nön dag gummsan.

Tycker den här stan är ganska rolig när de gäller andras liv.. ryktern går i högvarv hela dagera. men men hoppas de inte sprider sej allt för mycket.. Jag bryr mej inte men vet att en annan gör de

Och så har man bråkat lite med a-kassan lite... Blir så förbanand på dom så ni anar inte.. Ska nog ta å ringa dom i möra å skälla lite. Fan dom bara krånglar hela tiden. Att de ska ta tre månader innan man får pengarna som man har rätt i att få.. De är ju helt sjukt. Tänk dom som har en familj att försörja som inte får nö pengar på tre månader, de funkar ju inte. Tur så har man ju "jobb" (timvikarie) så man klarar ju sej men ÄNDÅ!!!!. Grrr.

Lyssna på den här låten. Den brukar ja ha på hög volym å bara dampa loss när ja behöver rensa huvve eller avreagera sej lite. Har behövt gjort de några gånger den sista tiden. jag mår iallafall lite bättre. Ewelyn fick mig att lyssna på den för nön månad sen å jag fastna på en gång.




Kommentarer
Postat av: Sannis

VILKEN HOTTIE POTTIE!!!

2008-04-08 @ 22:12:15
Postat av: sannis

JA DE VÅGADE JAG!
FAST DE KOM EN SPINDEL SOM NÄSTAN ÅT UPP MEJ!!!

2008-04-08 @ 22:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0