allå

tjabba tjena hallå..
Hmm jävlans så trött man ha vart idag då.. Kom hem från jobbet vid halv fyra, somna på soffan. Hmm och vakna upp vid sex tiden. Då är man bra sleten..

Fikastund med Sanna igår efter jobbet.. Sen gick jag till blomsterhandeln och köpte en fin bukett å traska till kyrkogården. Hälsa på Sofia en stund. Första gången på länge som tårarana kom när jag var där... Saknar henne så otroligt mycket,

Gick Sedan upp till Katta å tog en fika där;) fick min muffins... Jenny var där också med sina monster hundar:D. haha.
Tog en deg lite senare sen så kolla vi på finalen på projekt runway. RÄTT PERSON VANN!! haha så jävla skön..
Men somna till lite då och då märkte jag..  va lite sleten, efter en hård arbetsdag;=)-

I möra blir de en roade trip till Karlstad med Katta=).. Är i stort behov av byxor.. Men känner jag mig rätt kommer jag hem med allt förutom de jag ska ha.. =)..

Nej ska fortsätta kolla på hell´s kitchen..

Ha de gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0