allmänt

solen har kämpat sig igenom dom tjocka molnen.. Bra jobbat=).
Dag för nattskift igen,, Kör två nätter nu. Men de bra övning till min FEM nätter på rad som står på tur om en vecka=).
Men de gör inge, för man är ju en natt människa. Skulle passa utmärkt till att bli vampyr=).

Grymt sugen på att baka bullar:D Tänk er nybakade bullar å ett glas med iskall mjölk=). Funderar nästan på att köpa ett jäst paket till jobbet sen å baka lite :D. Allt annat finns typ där. Kan va mjölk som inte är så bra att ta slut på:D.
mmm får kolla ekonomin. *jäst är jätte dyrt;)*.

Kolla igenom ljus katalogen tillmit party på måndag,, Hmm finns faktiskt ganska många saker som jag vill ha där=(. Men de är ju inte gratis direkt så de blir att dela upp dom på flera partyn.. Sanna ska ju ha ett i october eller november;). Jag kanske tar ett lite längre fram.. Men ska inte ha så tätt inpå då som de har blivit nu:D..
Men ljus kan man aldrig ha för många av..
Funderar på att köpa teljus med vit tryffel ( Som min älskade Fia tyckte så mycket om) ska tända dom ljusen å hedra dit minne å även hoppas du kommer förbi å luktar:D.
Sen så blir de även ljusstakar som man sätter på väggen..
Allt som allt kommer gå på ca 500:S.. Får se om man kanske skiter i de ena.. Vill ha en ny melts doft också:D.

Så på Måndag blir de kladdkaka med *laktosfri* grädde;)
Hoppas mammsen har lyckats tvinga många på OLW att köpa:P Blir bara mer för en annan att välja i katalogen=).

Hmm näpp disken väntar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0