allmänt deprimerad

känner mig allmänt negg idag.... Har rökt som en jävla borstspindel hela dagen, så halsen har fått tagit stryk.
 allmänt uttråkad...
Saknaden efter Fia har vart enorm idag. Just denna dag hade jag behövt henne. Hon kunde alltid få mig på bättre tankar!.
Tårarna har bara sprutat precis hela dagen, Fan kom hem...... Behöver ju dig kvinna....

Har funderat mycket vad mit kall här i livet är för nö.. Måste ju ha kommit till världen för nön anledning..
Vill börja plugga men vet inte vad än.... Vill bort från stan, men de kommer aldrig att hända.. För man är för feg för de.
Fan va jag önskar att man kunde bygga upp lite mod.
Visst älskar Filipstad *tro de eller ej* Men vill se  hur de ser ut utanför Filipstads skylten. *haha*

Pust men men nej jag ska väl kolla på tredje skiftet.. Får se om man blir på bättre humör då, när man får kolla på snyggingen själv å hans söta smile gropar *me like*.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0