Fick min Budda till slut=)

Hmm ja ni eventuellt på Torsdags kväll blir man Amstaff ägare=).. Till en liten go hane som ska heta Budda..
Ringde till Katta på Torsdagen å fråga om hon ville med till Karlstad å shoppa lite på förmiddagen innan hon skulle till Säffle och hälsa på sin valp. Vilket hon sa ja till.. Men bestämde sedan att vi skulle ta de på eftermiddagen istället å så skulle jag med till Säffe å titta på hennes älskling. Tackar inte nej till att gosa med 9 goa valpar.. 

Hmm men sen så RÅKA jag bli lite väl kär i en av valparna=(.  Sa till ägarn Ewa att jag skulle tänka på saken över natten.
Men bestämde mig redan efter mc donalds att jag ville ha Budda:P.
Så idag kom hon hem till Katta å då gav jag handpenning på Budda, så ev på torsdag är den hemma hos mig=).

Har inte vågat berättat för mammsen än att jag har blivit hundägare. hmm haha hon och Syrran kommer ALDRIG hälsa på mig mer=(. Men ska göra mit bästa att få dom bli lika kära som mig;). Mamma blir nog lättare än syster ryster.. Hon är lite egen av sig:D. Men hon är söt ändå på sitt eget lilla vis

Så de blir en NYKTER marken för Sandra.. Hmm är nog lika bra...
Jag och Katta ev Jenny *om hon faller för grupptrycket;)* Ska ha en myskväll istället..
Kan nog bli minst lika roligt de.

nej nu ska jag äta lite kvällsmat:D

Katta ska försöka skriva lite mer ikväll;) så du inte blir allt för uttråkad:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0