Film

Hejsan hoppsan lillebror!.
Sitter här på jobbet och håller på att döööö av rastlöshet...
Köpte med mig två filmer till jobbe som nattpersonalen har å kolla på nättera. Grease kolla jag på nyss hehe grymt bra film. En film som man blir glad över. Gjordes mycket bättre filmer "förr" i tiden. Nu är de för de mesta bara skräp. Speciellt skräckfilmer.. Ska man bli rädd så är de gamla skäckisar man ska kolla på.. Dom nya sitter man ju bara å skrattar åt.. Ifs den "nyaste" skräckfilmen som är bra är Darkness falls. Ny är den väl inte typ fem år gammal. Men den är skit bra å man skvätter till här och där.=). Me like=).

Känslan man får när man är riktigt rädd, mår ja bra av.. Haha älskar skräckisar å rysare. Tyvärr är de inte många av mina så kallade vänner som delar den uppfattning;). Så de slutar att man får se sådana filmer hemma. Ifs Katta delar de intresset med mig=). Får ta en rysar kväll nön dag katta. Vad tycker du om de?


Kommentarer
Postat av: my

har du glömt våra stephen king-maraton? :( hehe

2008-08-09 @ 11:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0