ger upp

Japp nu ger jag upp.. Har försökt att sova sen kl ett å nu orkar ja inge mer:P. Så nu ska jag sitta uppe å uggla tills jag ska till jobbet vid halv sju. Känns rätt meningslöst att sova nu,, Kommer va tröttare om ja sover än om jag håller mig vaken.'
Har gör svårt att somna på söndagar. Man ligger och halvsöver i soffa precis hela dan efter en hård lördags natt. Så de är ju inte konstigt att man inte kan sova! Fick ju inte sova fören sex i morse.
Hatar därför att jobba måndagar.. Just måndagar hatar ja. Tror de sitter i sen skoltiden,då var alltid måndagar värst. Dom lyckades ALLTID lägga alla tråkiga ämnen ¨på måndagar också.. Å alla roliga på fredagar=).

Igår var de Larsmäss i nördmark. Var väl lite si så där, Men hade väl rätt kul..=). Höll på att frysa ihjäl där på slutet. Fasiken va kallt de vart,, märks att hösten är på väg. *tyvärr*

Yeah såg att fear factor börjar om fem min=) Me like...

Ska väl sätta på lite kaffe tror ja...

Men hoppas ni andra söver så gött=(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0