God morgon

Somna framför tvn efter jobbet igår.. söv till halv åtta, dola lite i en tio min sen vart de sänga och jag har söve som en stock=).

Tog blodsockret på jobbet igår gissa vad jag hade?? 10.9!!!!!! Hmm inte konstigt att jag går runt å är trött å sleten hela tiden.  Har funderat ett tag på om ja har fått sockersjukan, för är jämt törstig, vaknar på nättera att jag måste upp å dricka vatten.. De har ja aldrig gjort förut, Visst nön gång ibland men inte varje natt. och är som sagt trött å sleten hela tiden. Lätt iriterad å haft huvevärk...
Ska ta igen ¨på jobbet idag å är de lika högt idag så de ja väl gå till läkarn å kolla dä där. Blodsockret är ju inte å leka med.

Om en halvtimme börjar finalerna i simning=). Är ju en gammal simmare så tycker de är skit kul att kolla på. Saknar simningen lite faktiskt... Sluta när jag gick i nian.. Va inge kul längre, fanns ingen fritid, Var bara skola å träning hela veckan. Tävlingar varje hälj. Kompisarna berätta på måndagarna va kul dom hade haft på häljen=(. Så jag sluta tyvärr... Men som sagt hatade att gå till träning å tävlingarna va inte ens roliga på slutet, så de va dags å sluta:P..

Nej ska koka lite te å rosta mackor å ha lite makrill på=) *mums*

Ha en trevlig dag mina vänner=)

Kommentarer
Postat av: Therése

Ojj , du har för högt blodsocker. Åk till sjukan.

Kram Therése (Fias kompis):P

2008-08-13 @ 22:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0