Nu är resan bokad=)

Nu du Sanna är resan bokad så den 5 oktober drar vi=) Haha får se vad de står på biljetterna för jag tror han som tog emot beställningen inte hade alla hästar hemma i stallet.. Han va lite velig.. Men men bara vi kommer iväg så är jag nöjd=).
Något som fick mig att dra mig lite för att ta bussen ner, var att de skulle ta SEX timmar till sthlm. Fy fan säger ja bara.. Vilka omvägar han måste göra för att hämta folk.. Pust hatar att åka buss:S.. Men nu är även bussbiljetten bokad så de är bara att bita ihop. Måste kolla hur min ekonimi ser ut för resan ska betalas om en vecka:S.. hmm men mamma å pappa finns ju i värsta fall=).

Nej ska slänga iväg ett sms till Sanna å säger att den är bokad.. Tösen jobbar ju Em idag så nö svar lär ja ju inte få:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0