partytajm=)

oh yes=).
Dags att ta fram flaskan å bara köra järnet ikväll.. Haha är mer taggad än vanligt.. Känner mig på topp å så har jag inte kännt mig på över fem månader.. Har inte kunnat slappnat av,, Känns fel att ha roligt när inte DU finns där vid min sida. Men idag känns de som en stor sten har släppt från mina axlar. Hoppas jag kan slappna av ikväll å bli den gamla vanliga Sandra, som finns där inne å bara vill ut... Tråkigt att de ska va sånt dåligt väder=(.. Bara de inte regnar sen när vi ska ut... Är på party på "kanotudden" som ja kallar den:P Öltält å musik de är fest för min smak de:P..

Nej ska hoppa in i duschen.. Emmy kommer väl snart...

Skål på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0