posten väckte mig

Idag blev man väckt av att posten slängde ner min bok som ja hade beställt i brevinkastet. De blev en jävla duns=). Men nu är de här=) Har läst typ halva boken redan. Grymt bra bok.
Är en rottweilerbok. Rasens historia,uppfostran å mycket annat. Ulla barvefjord som har skreve den.
Bland de första hon skrev gjorde mig glad=)

Hon skrev typ.Folk säger att man inte ska köpa en rottweiler som första hund. De håller jag inte med om. Bara man kunskap om rasen å är medveten om hur mycket jobb de är med rasen. Hon skrev även att alla personer passar inte med alla raser så man skulle ta reda på om man verkligen klara av en rottweiler. 
Haha hon jämförde att skaffa en rottweiler som första hund, med att skaffa barn för första gången. Man har ingen erfarenhet där heller.. Haha stämmer ju, men skratta när ja läste de,

Nej ska läsa lite till tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0