snygging på tvn snart:D

hej min glada läsare och mina mindre glada läsare:D

Hmm sitter här och funderar på om de inte är dags för sänga snart.. Men så titta man på kl och insåg att "tredje skiftet" börjar om tjugo min.. De kan man faktiskt inte missa:D. Snyggingen Eddie cibrian kan man ju inte missa;)
Känner inge behov att vända på dygne, för ska köra två nätter snart igen. börjar på Torsdag. Så de känns rätt meningslöst att vända rätt dygne då. De får bli mit projekt under häljen *eller efter* :P.

Funderar skrapt ¨på en nykter hälj till *japp ni läste rätt*... Jobbar ju fredag natt så där har jag inge val, Men vad som händer på lördag är ännu ett mysterium:D

Ewelyn har ju sjuk så henne blir de inge party med.
Sanna festar typ ALDRIG nu för tiden;).
Emmy ska väl va chafför el nö:P
My har också blivit nykterist;)
Katta ja hon har sina skäl=)
Men älskar er ändå;).. Vi kanske ska ta en tjejkväll å bara mysa...


Kolla in smile groparna.=)
Han är så fin:D




Kommentarer
Postat av: Helena

Otroligt seg på att svara på kommentarer för tillfället men TACK så jättemycket för din kommentar :-)

2008-08-20 @ 21:33:28
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0