stolt över mig själv=)

Sandra är nykter på en lördagskväll=) inte dåligt.. Har sagt hela veckan att de skulle bli en nykter hälj,, Fast trodde mig inte riktigt, för jag känner mig själv allt för väl..:P. Men så sitter man här en lördagskväll och bara är,, Känner att jag behövde de här,,  Får växa upp å inte "supa" varje hälj=)....

Jobba fm idag, Va grymt segt att gå upp kl sex efter bara 1 ½ timmes sömn, men upp kom jag. Jag såg nog ganska rolig ut när ja gick till jobbet i morse.. Haha tur att de inte är så mycket folk ute på en lördags möra..
Satt bara några alkisar på stan å typ tre  bilar....

Lekte en liten sväng med Katta igår kväll.. Hon var ju hundvakt..
Jenny vilken underbar hund du har=)

Idag har man inte gjort så mycket. Kom hem vid två. Och då skulle man lägga sig en timme å vila ögat lite, men tror ni de bara vart en timme eller?? svar negativt...... Blir en del timmar där.. Vakna inte ens av att mobilen hade ringt. ILLA!..

Imöra är de dags för nattskift igen.. Så i möra ska jag söve lääänge med gött samvete;)..
Nej ska väl blädra igenom den där tvn för 1000 gången..



Hej svejs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0