tröööööött

guuud så trött jag är.. Ögonen svider och vill inge annat än å go hem och sova=(.
Va länge sen ja var så här trött på jobbe. Men ifs så är de den värsta tiden nu. bara man kommer till fyra så brukar de bli bättre. Och så kommer man hem gör pigg=).
Men men...

Fixa bort min fredags fm på jobbet idag. Kom fram till att köra fem nätter plus en fm på rad, inte kommer bli så där jätte lyckat.. Plus så kanske jag har fått hem Budda då. Så de va bäst att ta bort den dagen... Är ledig en vecka sen. Jobbar fredagen där på. men de har ordnat sig min valpen då.. jag har hittat en lösning:D.

Ska man koka kaffe kanske? å inbilla sig att man blir piggare då *vilket jag aldrig blir*.
Får fan bli en kopp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0