blabla

Tjoho.
Nyss kollat på den tredje harry potter filmen, som gick på femman. Fällde några tårar där i slutet=( hehe va ju sorgligt ju.

Igår var man hos mammsen, som bjöd på kalkon *mums*. Va gött med "riktig" mat efter julen. Berätta att jag ville ha mamma mia i födelsedags present. Men då hade ju mammsen den hemma så låna hem den. Så den kolla man på igår kväll. Jävligt bra film. Hade väldigt höga förhoppningar om den, å den uppfyllde allt. Tillochmed Budda gilla den. Haha han glodde på tvn som aldrig förr:D.

Börjar redan bli sleten, men hade ju tänkt att vända lite på dygne nu när man ska jobba natt på måndag och onsdag. Får se hur de går;). Som jag har skreve förut, så kommer jag och Budda jobba natt på nyår:D. wiiie . Nej men ärligt de gör mig INGE!. Tycker inte att nyår är nö att hänga upp i julgranen. Så jag kan lika gärna tjäna mina tusenlappar den natta istället för att slösa dom;).
För har en liten käsnla att jag kommer bli väldigt skuldsatt den här månaden till mor och far, så behöver nog dom pengarna. Är ju skylldig my 1500 också. Mamma 700. KUL JUL!!..
Näää vet ni vad ska spela lite "kungen" på datan;)..

Ha de gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0