God förmiddag

Tjo!
Tror jag har fått en spärr att jag inte kan sova mer än 6-7 timmar på en kväll. Visst de är hur bra som helst om de inte va så att jag har blivit gör trött på eftermiddagen istället. Somna väl runt en fyra imorse å vakna tio. Mycket fint. Budda har börjat fått se dagsljuset igen hehe.. Har vart så nu i tre nätter att jag inte kan sova mer än dom timmarna. Får se hur de går att jobba tre nätter nu te veckan. Ska jobba em på älvkullen på tisdag, å de roligaste är att man är på den bästa avdelningen då:D.

Är så konstigt med vikariepoolen som har satts igång. Jag är ju skreven på alla avdelningar på älvkullen, men har typ bara vart på en. Så då kan man ju bara jobba fm på dom andra avdelningarna, för då är man inte själv som man är på kvällarna.Men man skriver att man kan jobba hela dagen på deras hemsida, men måste ändå tacka nej när de är på en avdelning man inte har vart på..Och tackar man nej för ofta så skickar dom inte så ofta. Men vad ska man göra då???
Nej vet ni vad. Kanske ska göra som resten av stan å söka till wasa *NOT* nej vet ni vad, där sätter inte jag min fot. Då är jag hellre på olw. Men lite långt att gå till varje dag då man inte har tagit de stora klivet in i vuxenlivet å skaffat körkort:D

Nej ska dra fram damsugarn å skurmoppen tror ja..

Ha de gott

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Wahlström

Hej! Inne och kikar vad som händer hos er....

Passar på och önskar er en trevlig julhelg!

Kram

2008-12-14 @ 19:33:11
URL: http://www.simplesite.com/Uppercut

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0