halloj

I´m still alive:D.
Sov faktiskt mellan tolv och halv tre idag *fy*. Men men då kanske man kan komma upp lite senare i möra. Lite jobbigt att gå upp halv sex på mörran.Lite tråkigt om inte annat, kan ju inte göra något, ingen som är vaken, å kan ju inte sätta igång damsugan direkt å börja städa:P. Måste ju tänka lite på grannarna.

De där med att jag tror att Budda hade urinvägsinfektion, stämmer nog inte. Idag har de inte vart något alls, så jag vet inte vad han hade för infall igår. Men ska väl hålla ett öga på de å se om de förändras igen..

Hmm helt sjukt att de snart är julafton också,, har ju två julklappar kvar att inhandla, å de är till Katta och my. Och jag vet inte alls vad jag ska köpa där:S. Finns ju inte så många ställen istan att köpa något i.
Men har funderat på de där. Kanske ska köpa ett Kaffepaket till Katta och en vattenflaska till My. Blir de bra? Katta bjuder på kaffe dagligen och My är på träningsverkstan å tränar dagligen *typ* HAHA
Nej da, ni ska väl få lite mer "roliga" presenter;)
Men tanken var väl god el?.

Nej nu är de simpsons...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0