Klarvaken

God morgon=).
hehe jag har ju sagt att jag ska börja vända rätt på dygne igen, men något säger mig att de är lite väl tidigt att ¨vakna kl halv sex? haha men va gör man när man vaknar då och inte kan somna om;).
Men måste lov att vända om dygne lite, för jobbar natt ons-fre.
Och igår fick jag samtalet från djävulen själv. Hmm dags för tandläkarn på tisdag. JAG VILL INTE!,
Usch och fy:S.

Igår vakna man också runt den här tiden. Gick ner till djurshopen vid tio, och köpte en massa ben. Och boka även ett antiskall halsband till Budda. Får ha de i en vecka för 150 kr. Sen får man bestämma sig om man vill köpa de eller inte. Kosta något på 800, men då drar hon av dom 150 kr som man redan hade betalat för att hyra de, Va inte så farligt dyrt som jag trodde de skulle va.

Tror även att Budda har fått urinvägsinfektion. KUL!. Små pissandet som han håller på med här hemma. Läste även på internet att dom dricker mer vatten än förut och de tycker jag faktiskt att han har gjort, men de vet jag inte om jag  bara har fått för mig de, för att jag läste de;).
Men blir han inge bättre på måndag så får jag ringa till vetrinären och se.
kul jul jag som har NADA med pengar!. Men vet ju att päronen kommer att hjälpa mig med de i så fall.

Nej vet ni vad.. ni får ha en trevlig lördag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0