Nattjobb

Japp nu är de dags för nattjobb igen.. sista natta nu, fast jobbar igen ¨på söndags natta:S..
Ska faktiskt till älvkullen och jobba ´på lördag:D wiie har inte vart där på över ett år nu, så de ska bli kul att träffa både personal och boende..Hoppas bara de är "rätt" hälj..

Igår när ja kom till jobbet så jobbade den som ska göra nyårsnatta.. Visste att hon verkligen inte villa jobba då, så jag erbjöd mig att jobba den natta.. Haha hennes blick som ja fick va ganska rolig, den sa typ *Är du helt dum i huvve eller?*. Men samtisigt så log hon, hmm kan ändå inte lämna Budda själv eller hos nön annan. De är ju hans första nyår så jag vet inte alls hur han kommer att reagera på alla smällar som kommer att vara ute då.. Känns som att jag vill va med han då, och se hur han blir. Så kan ändå inte ut å festa då kan ja känna lite pengar istället:D...
Dom fråga mig även om jag ville ha sällskap på natten *tydligen får vi va två på nyår*. Men kände att de kvittar, plus så är de nog väldigt svårt att få in någon den natten;).. Får leka att de är en helt vanlig natt;) Så ska sitta här med Budda på jobbet och fira nyår HAHA!!. Men de gör inge.. Bättre sällskap kan man ju inte få;)


Nää ska göra en liten runda här, men vi hörs kankse senare.



Kommentarer
Postat av: sanna

Vad mysigt, bättre kan de väl inte bli? =) eller =)



Oh vad mumsigt julbordet var, kom hem efter nio.

Rekomenderar hertig karls julbord :D

2008-12-06 @ 14:24:57
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0