Pigg och glad

KAN INTE SOVA!!.
Hmm gjorde ett tappert försök kl ett att sova, men gav upp när kl hade passerat halv tre. Gick upp och kolla på Xena istället. Nu sitter man här, hur pigg som helst. Jag som ville börja vända på dygne:S *suck*.
Man ska kanske inte söva nö alls idag? å kanske lägga sig tidigt i möra kväll istället.. hmm får se hur de bliver. Måste ju dock hålla mig vaken till tio i möra kväll, för ikväll är de ju sista avsnittet av desperate housewifs *måste ses*.


Idag har man vart med Sanna en sväng. Käka lite räkor och vitlöksbröd. MYCKET FINT!, Trevligt sällskap hade man också;).  Vi gick sedan till ferlinskolan å släppte Budda lös så han fick springa av sig lite. Hade även med mig en boll  lite godis å träna inkallning med han. Gick hur bra som helst. Några små barn som försökte vissla ¨så Budda skulle komma till dom. Men de brydde sig inte min lilla gris om;=). Han stanna hos mig å Sanna istället.=).

Nej ska nog ta mig lite te/kaffe. Något blir de iallafall:D

Hoppas ni andra sover gott.Fast vet att Katta inte gör de;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0