pust

hejsan,
Sitter här i väntan på att Xena ska börja, vilket är om 20 min:D,
Har vart en stressig dag idag. Satte kl på tre *har jobbat natt*, men gick inte upp förens fyra *suck*. Fick lite små panik när jag skulle va hos Katta kl sex å fira hennes 20 årsdag som är på söndag. Gick väl upp och ut med hunden å ge han mat, sen snabbt in i duschen och gjorde mig iordning. Va väl klar kvart i fem *inte dåligt eller hur?* Skicka till Emmy att ja var klar för vi skulle ner å handla en present till Katta. Men hon kom inte fören typ kvart över fem, så de fick bli blommer för allt annat stängde kl sex så hon får resten av presenten nön annan dag;).

Åkte upp till Katta å käka en gör god tre rätters middag, verkligen gott Katta;).
Satt å snacka en massa minnen å annat skit, kolla även på slutat av idol. Åkte väl hem vid en elva efter att Budda hade blodat ner Gaia å hela vardagsrumsgolvet * han tappade tänder;)* Han gör de väldigt ofta där hos Katta så tror ja ska gå dit lite oftare så han kan tappa alla sina tänder, så slipper de lukta pyton i munnen av han;). 

Måste bara säga att jag blev väldigt besviken när Robin b åkte ut=(. FY VA LÅGT!!!.
Men jag måste bara säga att flickorna i publiken är ju bara för pinsamma.. Både när robin och "skrik" Johan åkte ut så brister små flickorna ut å gråt. När man koller på "eftersnacket! på aftonbladet så hållar man på att skratta ihjäl sig. Men priset tog ju en tjej i förra veckan när Johan åkte ut, hon som fick komma upp på scen. Haha kan inte fatta att jag hörde rätt när hon sa att Johan betyde mer för henne än vad hennes egen familj gjorde HALLÅ!!.. Haha jag dööör.
Hmm fast vet ju inte hur man själv skulle reagera om man fick träffa sin "idol", men har VÄLDIGT svårt att tro att jag skulle reagera så.. Haha men men de är min åsikt,,

Nej nu börjar Xena:D

Ps blir nog party i möra;) ds

Kommentarer
Postat av: sanna

Men hallå din skrutt vi får ju ta de nu.

Börjar bli lite väl längesen vi sågs senast!!!!

SKÄRPNING!!

2008-12-06 @ 16:09:00
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0