svensk hjälte

tjo!
Ligger och kollar på svenska hjältar på trean. Fan va blödig jag har blivit på äldre dar, men tycker att killen som blev påkörd av ett tåg är grymt stark. Skulle jag hamna i den sitsen så skulle nog jag ge upp. Tror inte jag skulle ha s´å mycket livsglädje kvar. Men de vet man ju aldrig fören man sitter där. Vilket jag hoppas att jag aldrig kommer göra. Men han förtjänar att stå där på scen, å ta emot en massa hyllningar.

Va hos Katta å hämta ljusen från partyt förut. Köpte en massa teljus (Vita snöbär,smultronland och vit tryffel) och en söt liten uggla haha den är sååå söt. Får ta kort på den nön dag!
Så nu är vit tryffel som är tänt här hemma. Sofias favorit, en liten önskan att hon ska komma å hälsa på om ja tände de=(. Men luktar gudomligt gott nu här hemma..

Nej ska ut med hunden en snabbis innan Ewelyn kommer å hämtar ljusen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0