tjosan

Hallå!
Hopp här sitter man i sin ensamhet, hmm nej nu ljög jag. Budda ligger faktiskt brevid mig och snarkar. Inte så mycket till sällskap kanske. Väntar på att Sanna Banan ska komma.. Ska väl dricka lite kaffe å stre en massa skit, som vi är bäst på. Hon sa att de skulle va nystädat å nybakat när hon kom. Hmm de är nydiskat räknas de? Haha å de där med bakning, har jag inga grejer till. Ifs "pip"bollar kan jag nog slå ihop.

Somna faktiskt runt elva tiden igår. Va grymt sleten efter att ja jobbat tre nätter på rad. Vakna åtta i morse=) wiiie. Grymt stolt över mig själv.. Snart är de tisdag å myspys med flickorna,med god mat och Lotta engberg/bingolotto. Ska bli grymt kul!.

Du My om du ska ha någon dipp på tisdag får du köpa en egen;) Så som du käkar chips och dipp får du en egen HAHA!.

Nej ska kanske göra lite "pip"bollar...

Kommentarer
Postat av: Katta

Tack snosan :)idag blev de nog lite av allt ;p

Finns alltid här för dig/er me!! 24 timmar om dygnet!

Massa kärlek till dig <3

2008-12-22 @ 06:00:12
URL: http://kaatitsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0