tjosan

hallå världen!.
Snön har annlänt till stan igen.. har kommit ganska mycket *mysigt*. Men får se hur länge den får va kvar..
Haha kollar på christine såå bra. Vill man få sig ett gött skratt så är de bara att kolla på de programet.

Idag tänkte ja vända på dygne, somna halv sex i morse. Mamma ringde å väckte mig halv tolv, så gick upp då. Gick ut med Budda å gav han mat, Sen hände något, la mig i sänga igen bara för att vila ögat lite,för mådde illa som fan. Wips så somna jag å vakna kl tre:S, Suck men är väl ganska glad för de nu, för jobbet ringde förut å fråga om ja kunde jobba natt ons och tors, Vilket ja så klart ja sa till. Jobbade ju bara 38 tim i nov haha så jag behöver alla timmar jag kan få;). Har iallafall 80 tim än så länge i dec..

Nää Emmy ringde nyss så får väl ringa upp henne,,

Men ha de vettja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0