utgång i Filipstad

Hallå världen.
Sitter å dricker de berömda kaffet å smygsmakat min sockerkaka *egna variant* med kanel å koriander bla. Vart mycket god faktiskt. Ville göra en mjuk peppakaka men hade inte alla saker till de på jobbet så de blev en blandning haha. Men den vart väldans god faktiskt . Grymt stolt över mig själv. =).

Igår Jobbade man till halv nio. Budda va hos pappsen. Efter jobbet så va de bara snabbt in i duschen å göra sig iordning. Och sedan traska bort till fröken Lundberg på partaj. Va mycket trevligt=). Sedan traska vi vidare till hotelle där man fick en chock, för de va faktiskt ganska många där;). Köpte mig en öl som ja sög på hela vistelsen på hotelle.
Satt å prata en massa skit bla.

Här har ni tre av gårdagens roligaste kommentarer/menningar.

Kille nr 1: Jag har bara hört en massa skit om er ****** (Vill inte lämna ut efternamnet)
Kille nr 2: Nej nej inget av de stämmer, vi är riktigt trevliga männsikor. Jag är en av dom, jag strävar efter att va en bra människa som hatar att bråka.

Hmm haha inte vad jag har märkt. Du va alltid den som bråka så fort som du va ute. Dom där orderna kom verkligen ur fel mun. Men han kan ju ha förändrats men är han samma skrot å korn så är han ingen trevlig männsika!.

Pappa till sonen.

Pappan: ge dig å va så kaxig, du har väl fått käkbenet krossat en gång förut?
Sonen: Ja, men de gjorde inge ont=).

Haha hmm lät faktiskt ganska roligt när man hörde de *full å glad*. Ni måste nog ha vart där å hört hela pratstunden för att förstå de roliga i de;).

Även en som fråga mig om jag va nykter, för jag skratta så åt henne hela tiden. Men ärligt de skulle ni med ha gjort om ni såg henne. Helt klappkanon va hon. Hon kunde knappt stå på benen. Men även här måste ni ha vart med för att förstå hela situationen;)..

Nej nu ska jag nog ut å röka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0