wohooooo

Gissa om sandra är glad nu:D. När posten ramla ner i brevinkastet så såg man först tidningen "härliga hund". Då sken man upp som en sol, men under den fanns lönebeskedet =) De smilet som jag hade då va länge sen jag hade. Haha fattar inte hur glad man kan bli för att få lite pengar, ganska sjukt faktiskt, Men trodde inte jag skulle få lönen innan jul, så jag blev väldigt överaskad=) wiiie.

Lilla mammsen var här å tog en kaffe förut. Väldigt roligt att träffa henne faktiskt. Ser henne allt för sällan. Men hade jag körkort skulle jag va där ute mer än vad jag är nu. Bara buddisten blir lite större kan man ju ta en liten promenix ut dit.
Hon va så söt å hade handlat lite smått och gott till mig. Ville bara ha köttbullar men fick en jävla massa annat också. Tack mamma<3
Budda blev så glad över att se henne också, va ju ett tag sen han träffa henne också. Visst han blir jämt glad när någon kommer *lite väl glad ibland*. Men idag vart han helt stöllig, när mamma kom in genom dörren.
Vart lite glad när mamma sa idag, att hon fattar inte hur en sådan hund kan va "farlig". Hon är ju rädd för dom i vanliga fall, hon säger att de är "blodhundar". Tyvärr har hon läst alldeles för mycket i tidningarna, om allt skit rasen och många andra raser. Men är glad att hon har insett att dom är helt underbara hundar. Mamma va ju inte så posetiv när jag sa att jag skulle köpa mig en am.staff. Haha men hon har ändrat åsikt om den saken nu. Nu är de hennes barnbarn...


Nej ska väl ut en sväng. Men ni får ha de!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0