badat med mobilen=(

måste vara VÄRLDENS klantaste person=(.. Hade mobilen i shortsen förut när ja bada.. gissa om den funkar???? SVAR NEJ!!!.. Kände att de va nö i fickan så kände.. jo visst där låg mobilen.. fan va sur ja vart.. då vart de inge mer badningen för min del=(.. satt å sura lite haha.. blev mobbad resten av dan, dom tyckte de va skit kul..:S.. Dock inte jag...
Fick låna en mobil av Katta.. Tack gummsan<3.

nu skrattar ja bara åt de.. men rätt surt att alla mina nr försvann=(. Tur att ja hann lägga in bilderna på datorn annars hade ja vart grymt sur.. speciellt om bilderna på Mig och Sofia försvann. Men nu är dom i säkert förvar i datorn..=)

I möra ska ja ringa till Tre och säga att ja vill ha en klump summa av mobilen och ha en ny.. Betalar ju bara 49 kr i månaden på telefon och så är de 10 mån kvar.. så de blir bara en femhundring...

fick höra nä väldigt tråkigt idag av Inga-Lill. hoppas allt ordnar sig.. Fan lider så med Carl, de är de sista han behöver just nu... Tänker på er och hoppas allt ordnar sig..


Kommentarer
Postat av: Katarina

hehe i know :D älskar min fallrisk varning!! önskar den fått leva lite längre än den gjorde :'(

2008-07-29 @ 22:56:10
URL: http://kaatitsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0