*** ***** **

blir så arg på mig själv.. fasiken hade klockan på tre vakna då, men ville ligga kvar å sträcka lite på mig. JOVISST!!!! halv fem ringer Emmy och väcker mig:S.. gaaaaah
Aja så nu käkar man lite yoghurt. Emmy fråga om ja ville till henne och grilla innan ja börjar jobbet,, funderar på att göra de,, ska hoppa in i en dusch bara.

Jahapp ställde mig på vågen förut.. har gått ner 2.4 kilo på en vecka.. de är inte dålig för att va mig de;)..De stod faktiskt att man kunde gå ner mycket första veckan men att de sen skulle minska...:P... men ja ska kämpa på....


Hoppas ni får en bra solig dag=)

Själv så har man sovit bort hela den här soliga dagen=(

Kommentarer
Postat av: my

grattis! fortsätt så :)

2008-07-11 @ 16:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0