*******

Fan ni skulle ha hört catfighten utanför jobber förut... Man har ju hört hur de låter när katter slöss men nu vet å fan om di inte mörda varann.. De ena ljudet lät inte som en katt, så funderar på katten var i slagsmål med en grävling.. Kajsa *katten* satt så fint vid fönsret när hon sen sprang ut på balkongen,, 10 sekunder senare hör med ljudet som fick håret att växa två decimeter på armarna. Lät som de kom från våran balkong så ja våga mig inte ut haha trodde de va kajsa som slogs med en fågel typ fiskmås haha.. Men sen kom Kajsa springandes in livrädd... då efter typ 10 sekunder våga ja mig ut men då var de tyst.. Men såg att en katt sprang utanför..
 
grymt feg,, ja vet. men de lät alltså som de va på våran balkong... vi är ju ändå på tredje våningen.

Nej ska nog koka mig lite kaffe så ja kan hålla mig vaken i 6 timmar till..

HEL LEDIG HELA HÄLJEN=)




Kajsa boende på jobbet=) världens goaste katt=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0