*******

Hmm länge funderat på om man kanske ska lägga sig.. Men är inge trött så jag vet att ja bara kommer ligga och stirra upp i taket i timmar... Så de är bäst att vänta lite innan de blir sänga.
Är farligt att lägga sig innan man är trött. för de är då tankarna kommer smygandes och som man aldrig blir av med.

Prata med katta förut å hade tv på *mannen som talar med andar* och så stängs bara tvn av sig!!! Scary....
Dosan låg typ tre meter bort från mig så ja kan inte ha tryckt på den....

Vet ju om att de är en ande i min lägenhet,, känner av han som fan plus så sa ju spådamen att de finns en gubbe där.. *som är jätte snäll*... Bryr mig faktiskt inte om att han är här.. kul med en inneboende haha.. Han skrämer mig inte, brukar se en skugga i ögonvrån ibland men de är allt..
Så de va säkert han som busa lite med mig=).. Har ju bett han att han ska ge mig nö tecken när han är här. *okey ja erkänner brukar sitta å prata med han* Haha skitzo ja vet:P..
Men nu fick ja mit tecken... mysigt=)--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0