*******

lyssnar på Taikda- curley sue så jävlans bra låt=)...
Har letat lite recept på Gi-metoden.nu Så nu blir de tacogratäng till lunch... Hmm de va ingen direkt skillnad på den som jag gör men ifs så har ja mer vit gegga än vad man fick ha där  haha=)..
Så de blir att dra till ica å handla mjukost hade allt förutom de.. *pust*..

Ska ut å gå med Emmy senare... ser ut att bli trälit väder snart så vi får hoppas de går över snart.

I möra är de dags för andra vägningen.. får se om man gick upp andra veckan eller inte=)

Nykroppanatta på Lördag fick jag se idag...=). Men de tar å åka dit *om de nu blir så*.. För jag och Sofia var alltid där och rocka loss på dansgolvet......Kommer nog inte bli lika kul iår som jag kommer ihåg de. Hon visste hur man släppte loss å bara hade kul.. Var aldrig nö tjaffs när hon var med:P..
Fasiken va ja saknar dig kvinna..............
Snart FEM månader sen du försvann från min värld. Kan inte fatta de, har ja klarat mig så länge utan min fiabia? Smärtan är fortfarande så jävla stor. "Livet" är inte desamma utan dig. Om du hade vart i livet nu, hade du förmodligen vart i Göteborg å rockat loss. Men vi hade ju fortfarande haft kontakt på telefon och så hade ja tvingat dig å hälsa på jävligt ofta.... Du var den som förstod mig mest.. behövde aldrig säga till dig att ja inte mådde bra... Du visste de direkt.....
Finns ingen som dig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0