*******

hopp nu sitter man här igen.. Inget kaffe fick man heller när man kom :P fick lov att koka själv..
Första ja säger när ja kommer in
- vart fasiken är kaffet!!!...=)
- Näää dricker du kaffe? Skojar du?
- jaaaaa jag dricker kaffe * med en ledsen min*
- fan förlåt var helt säker på att du inte drack kaffe.
- Haha de är lugnt, kokar själv=).

Så nu är kaffet på kokning... Köpte mig grillade revbensspjäll på ica förut *MUMS*.
Vart ut i stensta och kolla på hopptävling med katta och emmy. regna lite då och då,, men som ja brukar säga LITE regn har ingen dött av..=). va en den fina hästar (fast även jävligt fula) *sorry*.

Va med Ewelyn till um förut... förnya recept .

Ska ta mig en kaffe kopp=)

Kommentarer
Postat av: Katarina

WOW Sandra uppdaterar bloggen! (även fast hon har dator hemma ;) )

2008-07-17 @ 22:04:04
URL: http://kaatitsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0