försov mig=(

hoppa hulle hulle hulle hoppa hoppa hulle hulle
Haha grym låt :P..

Kom nyss hem från jobbet,, försöv mig *pinsamt* har inge minne av att ja har stängt av klockan, måste ha gjort de i sömnen. Ringde från dolt nr kvart  över åtta visste direkt att ja hade försovit mig.....

så ikväll blir de att ställa två tider på telefon  haha,,,,

kännt mig stressad hela dan,, har försovit mig två gånger innan å hela dan blir förstörd.. man känner sig stressad, för man stressade så på morgon.
Men som sagt brukar inte försöva mig som tur är. tredje gången idag på dom åren man har jobbat...
visst när man gick i skolan så "försov" man sig ganska ofta och "missa" bussen haha.. men de räknas inte för de gjorde man med flit:P

nej ska ta mig lite yoghurt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0