Hmm

1. Har du kysst nummer 7?
Collin nej de har jag inte.
2. Brukar du vara med nummer 19?
Ewelyn henne brukar jag vara med=) min partypolare...
3. Älskar du nummer 25?
Inga-Lill japp min andra "morse" guld värd..
4. Är nummer 21 din bästis?
Helena nja en vän men inte bästis
5. Är nummer 19 en sötnos?
Ewelyn klart hon är:P
6. Gillar du nummer 16?
Emmy.. Klart ja gillar denna kvinna=)
7. Är nummer 12 bäst?
Emelie skoglöf... hehe klart du är bäst=)
8. Min bror/syrra är nummer 29?
Näpp de är mr wolds nr...
9. Var du med nr 22 idag?
Kattas syrra så nej de va ja inte.
10. Nummer 5 går i samma klass som du?
går inte i skolan.. Men bror min är nr 5
11. Nummer 16 har likadan mobil som du?
nej de har inte Emmy
12. Sista numret är sämst?
3svar så får nog svara ja på den:P

- vem ringde dig senast?
Katta=)

vem ringde du senast?
Katta haha

vem är den 17 i din kontakt lista?
Emmys mamma...

den 10;onde?
Dick

den 24;e?
Herman

den 39;onde?
Lillebror Robin

har du ditt eget nummer insatt på mobilen?
Nej faktiskt inte.. Hade de förut men så tvinga en mig på Hennicehammar på min praktik att ja skulle lära mig mit nr tills i möra.. Så de gjorde ja, så behöver inte de längre=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var är alla party pics KVINNA?!

2008-07-21 @ 17:35:41
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0