kämpar på

känner mig tröttare än vanligt, orkar inte göra något, Men ja är  inte sur och grinig iallafall haha=).
åt tacosallad förut,, mycket gott. blev ingen kycklingsallad.=(. den är gammal nu så fick slänga den. Måste köpa en ny i morgon. I morgon står de på schemat att ja ska äta två stekta ägg,bacon och champinjoner plus kaffe,,
Fasiken ja klarar inte av att äta bacon till frukost nej fy fan de blir de inge med,,,,,, kör hårt på mina kokta ägg, plus en makrillsburk=) och kaffet såklart...
Lunch blir de nog tacosalladen som blev kvar idag. Har inte tid att laga lunch i möra. slutar ett sen ska ja typ gå hela vägen tillbaka för ska klippa mig kvart över tre=) längtar .... mit hår har blivit så låååångt och tråkigt,,, ska klippa upp håret och snelugg... får se hur de ser ut,, lyckas alltid säga åt dom att klippa mer än va ja hade tänkt så ska vara försiktig när ja säger längden:P de ser inte så farligt ut när ja visar.. men när dom klipper upp håret så ser de ju mycket kortare ut haha;) Men de är mit fel och inte frisören:P..

hmm ska kolla runt lite på gi metodens hemsida på recept,,, måste ha nön middag i möra.. för de som stod på schemat var inge för mig:P renskavsgryta... hmm näää inge sugen på.. plus så har ja inte de..

nej ska kolla runt lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0