mobilen min bästa vän

fan va handikappad man blir när mobilen inte har funkat på hela dagen igår.. Kunde inte ringa nön, plus så är de lördag haha.. Höll på att bli tokig går!!!.. trodde inte man var så beroende av mobilen, men de är jag märkte jag igår!..
Gick å gratta Emmy igår vid tre,, Sen som tur var så mötte jag Ewelyn på väg hem så kvällen ordna sig utan mobil;)..
Störningar gjorde så många i mellan Sverige inte hade nön tre teckning:S.. Lite svårt när alla min nära å kära har tre:S...
Plus de mobila bredbandet är tre så ingen internet hade ja inte heller....

Typ halv sex i morse fick ja alla medelanden å missade samtal från igår.. haha de pip ganska rejält i telefon ett tag..
Men sen när man vakna igen så stod de IGEN Endast nödsamtal, ja bara *SUCK*..

men nu funkar de prima!!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0