tjosan trosan..

varför käkar man nästan aldrig sallad för? de gör iallafall inte jag,, är ju grymt gött=)..
Tonfisk salladen var mycket god...
Ska snart göra iordning middagen som ja ska ha med mig till jobbet.. Får se om ja tar med mig fil eller smoothie till mellanmål..
Har för mig att man helst inte ska käka så mycket frukt dom första dagarna,, så de kanske är bäst att ta fil med linfrön å kanel,, hmm låter kanske´inte så gött med de va de faktiskt.. Linfrön är bra för magomsättningen stod de=)..

Köpte mig en våg på ica förut så nu vet ja exakt va ja väger och om ja går ner något=)

Morgondagsen matsedel

Frukost: 2 ägg och kaffe

Mellanmål: Fil och linfrön med kanél

Lunch: Chili con carne

Mellanmål: har inte bestämt de:P

Middag: kycklinggryta med röd curry och keso.

Kommentarer
Postat av: Sara

Tänk på att inte äta mer än 2 matskedar linfrö varje dag =) det är inte bra för kroppen.

2008-07-03 @ 21:29:46
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0