tröttast i stan

Måste fan va jag de.. men tycker de är för tidigt för sänga än.. Plus så skulle Katta ringa sen och de antar ja blir kl tio när dom på torggrillen har slängt ut Katta och Jenny haha:P

Fick en fråga idag på jobbet, som ja inte visste om ja skulle klara av... Visste inte om ja ville göra de. Fick en annan bild i huvudet..... Men till slut gjorde ja de, och de gick faktiskt bra.. Tänkte inte så, som ja  trodde ja skulle göra!!.

Glömde ringa tre idag.. Hmm nej nu ljög ja.. ja våga inte haha.. Har telefonskräck HATAR att ringa till fölk som ja inte känner.. Pratar alldeles för fort, så dom fattar inte ett ord av de  ja säger. Och så måste ja ta om allt typ 10 gånger innan dom förstår vad jag vill =).. Men ska väl ta mod till mig i möra efter jobbet.. Slutar ju kl ETT i möra wiiiie=).

Åt tacos med Emmy förut.. mycket gott. sen så har vi mest slappat å snackat en massa skit.. Som en riktigt "Filipstassare" gör bäst:P Ville åka och bada förut, men de ville inte hon=(.. Hmm får väl tvinga med mig nö offer i möra istället=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

VI SKA BADA IMORGON SKA DU MÄ??????

KRÄFTOR OCKSÅ!!!

2008-07-30 @ 23:41:35
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0