God eftermiddag...

tog mig en liten sov morgon *inte tills nu*.. behövde de, men vet inte hur ja ska somna ikväll. Skaju upp ochjobba i möra. men  men får se hur de går med de mysteriet=)..

som ja sa igår.. man mår bra innan man lägger sej, men när manvaknar är förkylningen tillbaka.. Visst fan är den tillbaka. hostar fasiken lungorna ur mig.. men de ska väl gå över de me snart.

Idag ska ja bara ta de lugnt,, inte gå utanför dörren=) hmm jo föresten kanske bara när ja ska ta ica.. ska låsa in mig...

ska nog dra dit ganska snart.. magen börjar prata med mig.. å i kylskåpet finns de enbart alkohol.. *skäms*.. så de blir att inhandla lite god mat.. grymt sugen på spaghetti å köttfärssås.. grymt länge sen. haha levde på de när ja tog de stora steget å flytta hemifrån.. åt an de två gånger om dan å flera veckor haha, men ja har aldrig tröttnat på de..:P..

nej nu får de bli en tripp till ica..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0