god kväll i stugan

hejsan svejsan..
Kom nyss till jobbet. Har vart hos maggan på personalfest.. God mat å mycket skratt haha. Synd att vi blev bombarderade av knött:S.. haha alla bad mig å två till att kedjeröka så att knötten försvann men de gjorde dom inte:P.. tror knötten och myggen tycker om  mej, Tror mit blod är en delikates för dom:P... Men mest synd var de om Kristina som fick lov att åka hem för dom var omkring henne hela tiden:P.

Hopp gör min andra natt i rad nu. Klappräd som ja är hade ja bokat tvätt tid idag vid ett. Men ja kom allt upp då, men sen somna ja igen å vakna vid halv fyra *inte bra* så de blev lite panik innan ja skulle till Maggan.. Men pappsen va så snäll å skjusa dit mig.. Syrran fick äran att hämta mig:P...

I möra fyller broder år=).. Grattis grattis. Så i möra blir de att dra till nordmarka på partaj... Är ledig till på söndag då jag gör förmiddag inte lika roligt men de får gå=)..

nej ni ska nog spela lite yatzy innan ja ska börja med lite arbete:P..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0