god morgon sverige..

ser ut att bli en mycket fin dag idag... får hoppas att vädret håller sig. Men min otur så kommer de väl att spöregna när man slutar jobbet så man får gå hem i spöregn=(. Men håller mina tummar för en fiiiin dag, med mycket sol och värme. Tycker att de kan bli lite varmare nu,, fasiken har ju bara badat en gång iår... och ja nrukar ändå inte va den som bryr sig om kallt vatten,, men nu är de lite väl kallt kan ja tänka mig.. Bara de är fint väder och inte blåser, så går de nog att hoppa i..=).

Hmm om en timme är de dags att gå till jobbet.. funderar på om man ska kolla om vespan startar, men tror att ja ska ta en promenix istället..
Brist på annat förut så försökte ja vaxa benen med veet, men de va ju bara skit... måste ja gjort nö fel, haha för alla hårstrån är kvar:P.. har för mig att ja har testat de förut utan bra restultat.. Om ja inte minns fel så var de jag och my som testa de hemma hos katta... Men jag kanske har drömt:P..
gjorde som de stod,, så ja vet inte va ja gjorde för fel=)... Men något måste ja ha gjort..
Nej vet ni, tacka fan för rakhyveln. Den kan man alltid lite på:P..

nej ska väl för en gångs skull käka lite frukost,,, nu när man har vart vaken hela natten, så kurrar de lite i magen:P..
Men vi hörs nog i eftermiddag när ja har slutat,, om ja inte går raka vägen till sänga då haha..

Fast den jag hade var rosa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0