God morgon..

hmm orka inte hålla mig vaken igår... somna vid fem igår så man har sovit i 12 timmar ju.. grymt utvilad om inte annat haha,,, ska dra till jobbet om en timme. kanske man orkar äta frukost idag för en gång skull.

Fan de som var så fint igår *iallafall till kl fem* och så ser de ut så här ute idag när man vaknar. man blir fan deprimerad. Vill ha sommar,sol.och värme. Men då lär ja ju få flytta till spanien eller nö.

gud så negativ ja är hela tiden:S.. får nog skärpa mig lite med de haha..:P.. Haft en nykter hälj´, de kan vara därskon klämmer;)..

Nej ska göra mig lite frukost.. om ja hittar nö:P te vet jag att ja har,, men resten veto tusan,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0