hatar att va förkyld

fan va trälit de är..... när man ska sova så går de inte... men när man inte skasöve då jävlar är man hur trött som helst... blir stöllig... igår kväll la jag mig halv åtta och vakna fyra timmar senare å kunde inte somna om,.. så då va man uppe hela natta+dagen, så vid fem idag la ja mig i sänga för att vila ögat nåra minuter haha jo tjena. Jag vakna halv tio... fan saäger ja bara,, nu kommer ja absolut inte somna inatt,,, Ska jobba fm på söndag,, får se hur de går. hoppas förkylningen går över lite grann så man får sova nön timme innan jobbet,,,

Grymt gött att ha en nykter hälj för en gång skull...Skulle ha tagit nön öl med Ewelyn ikväll, men när ma vakna halv tio så känns de rätt menningslöst att börja dricka haha.. men men får ta igen de nästa hälj...

Nej ska ladda hem msn tror ja...

ha de gott..

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaah de är vuxen poäng :P

Men tur är att du älskar mig ändå :P

Thihi =)

2008-06-27 @ 23:09:37
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0