hellu nattugglor

hejsan svejsan... hoppsan loppsan..

Sandra börjar få damp.. Tankarna snurrar för fullt i huvve... Försöker träna på de som spådamen sa till mig att göra:P men de går dock inge bra haha..
En till sak som hon sa att ja skulle försöka ta ner min mur lite.. De har hon rätt i för ja vill inte släppa in nytt folk i mit liv. Är ganska misstänksam av mig:P. haha hon fick verkligen kämpa för att läsa av mig sa hon...
Tycker att ni som inte har vart hon ett medium borde göra de. även om ni inte tror på de.. för är hon/han bra så kommer ni få såna rysningar i kroppen.. är skit häftigt... Finns vissa saker som inte kan ha en anning om som hon säger.. Hon beskrev mig EXAKT som jag är--- tom med små sakerna.. Tex att ja biter ihop så om nättera att ja får ont i käkarna på morgonen ,, de visste hon! hur skulle hon kunna veta de?... rekomenderar de starkt.. men hör efter först om han/hon är bra... finns vissa som bluffar också..

Nej ska kolla igenom youtube så ska ja bjuda på en dagens låt.. *varning för damplåt*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0