IQ badboll

haha tog ett litet tag innan ja hitta mina bilder från digitalkameran.... leta igenom hela dator tror ja haha.. men till slut hitta ja dom... datorer är inte min bästa sida direkt haha..  men ja tänkte bjuda på lite party pix. bilderna är tagna på våran tjejkväll..

Röktjejerna börja kvällen med en cigg=)



sen in för en liten dans=)



hmm ingen orka vara seriös på kort... *förutom Emmy hehe*





Okey vi tog faktiskt ett ganska normalt kort..men haha



Mysan och Jag=)



Jag och Katta...=)




Finns så många bilder som ja skulle vilja lägga ut haha fast har inte ork till  de just nu:P.. men dom kommer ja lovar...'

Kommentarer
Postat av: Anonym

den kvällen svek jag er med BINGO =) hahaha

bingokärringen nr 1 :P



Dags för tösfest igen =)

Jag lovar att inte lämna er över bingo :P

2008-06-28 @ 12:58:36
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0