Kommer det att hända?

Har tänkt på en speciell sak som spåtanten sa till mig i tisdags,,, Hon sa de aldrig rätt ut men de va just sättet hon sa de på som fick mig att fundera på om en viss person snart kommer att gå bort. Hon kunde ha menat nö annat med de hon sa. Men de är det enda ja tänker på nu för tiden,, kan inte sova om nättera är livrädd att mina misstankar ska slå in.. Klarar inte av att förlora den personen ja kommer bli knäckt.... kommer inte överleve de...
hemskt att ja tänker så men kan inte hjälpa de..
tänker mest på nättera som sagt. Sover inte så bra längre... kan inte somna om ja inte är dööö trött.
Vill få bort dom tankarna. vill inte gå runt å tänka på de för de knäcker en.

Vet att hon inte få säga såna saker,, men som sagt hon sa de aldrig rätt ut. va just de som hon sa att ja skulle göra. varför ska ja göra de? kommer ja att ångra mig om ja inte gör de? har aldrig mått dåligt av de,,,,
Fan ja vet inte.......... Som damen sa.. JAG TÄNKER ALLDELES FÖR MYCKET!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0