Livet är bra orättvist....

Prata en bra stund med Inga-Lill i fredags på öltältet.. Kul att hon se henne ute faktiskt. Man får blandade känslor när man träffar henne. Man skinner upp men samtidigt så lider ja så med henne. Ingen ska behöva gå igenom de som hon gör.
Min sorg som ja har efter min Fia, är inte ens i NÄRHETEN av vad hennes sorg är. Kan inte ens tänka tanken på hur de skulle kännas när man miste sin dotter/son. Hon visa glatt upp vad hon hade på sig som va sofias. Vi skratta mycket men såg att hennes ögon snart skulle fälla en tår. Jag sitter här och ler när ja tänker på Inga-Lill. Sån fin person hon är... Hon har vart så jävla stark, jag beundrar henne..Men som hon sa själv, hon bär på så mycket inom sig som måste ut. Och ja förstår henne,, hon kan inte klappa ihop totalt för hon har en son som behöver henne...

Hon sa såna fina saker till mig i fredags så ja trodde ja skullle börja gråta... Hon är guld värd. Och som hon alltid säger när vi träffas.
-du kommer väl ihåg att du ringer mig DIREKT när du är gravid=)..
Haha inte dags än på länge men lovar att du ska få veta de direkt:P..

Jag,Sanna och Therese betyder mycket för henne. Vi är hennes döttrar nu brukar hon säga. Och jag kan inte bli mer stolt över att ha en "mamma" som henne...

Fia älsklingen... alla saknar dig så. behöver dig.... fan säger ja bara.....

NoneNoneNone

Kommentarer
Postat av: Anonym

De är bra för Inga lill att ha oss tre tjejer.

Hon behöver nog oss väldans mycket.



Ska veta sandra att du är en speciell människa och kommer ha en speciell plats i mitt hjärta.

De var Sofia & du :P

2008-06-11 @ 00:08:56
URL: http://sannis1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0